Malin

En blogg om mig

helt slut

Publicerad 2012-12-15 09:11:59 i allmänt,

Efter dag ett på utbildningen har jag världens träningsvärk i vaderna. Man får det av detta passet. Speciellt block ett, herregud vad mina vader gör ont. Kunde knappt ställa mig upp imorse. Bättre blir det inte av att jag presenterar en låt där vaderna gör allt jobb, typ. Men det är gött att känna att man gör rätt.
 
Igår övade jag nästan hela kvällen. Pausade mellan gångerna så jag fick vila. Stack även till Hemköp en sväng. Men det är askul! Jag kan koreografin nu och vet vad jag ska göra. Värre är det med coachingen! Har svårt att skilja på vad man ska säga när. Det finns ju tre olika stadier av koreografin och man ska säga saker som passar in. Skitsvårt. Men det kommer väl tillslut. Ska strax stick iväg till bussen för att åka mot Sats och dagens utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela