Malin

En blogg om mig

9 december 2012

Publicerad 2012-12-09 19:27:43 i allmänt, bilder, träning,

Massa besökare idag och jag som inte skrivit sen 27e november. HA! Känn på den ni.
 
Idag har jag dansat röven av mig, två gånger. Först körde jag och Niklas lite BodyJam 63, den nya releasen med andra ord! Sen var det ju pass nu på kvällen och jag stod brevid på scenen igen. På lördag kommer det vara min tur att få instruera personer, då på utbildnignen! Är så himla taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Hoppas att det kommer gå bra, nya releasen är ju aaaaasfrän! Instruktören som vi kommer ha är också helcool, så det kommer bli en sjuhelsickes helg med andra ord. Ska försöka skriva lite om jag hinner. Kameran ska med (om jag hittar den vill säga....) och bilder ska tas!
Åker på torsdag vid tjugo i tio, blir en jäkla frän helg som jag kommer minnas resten av livet!
 
Nu ska jag fixa massa mat och vänta på Solsidan.
 
 
Lite bilder från Instagram. Lite blandat och gott sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela