Malin

En blogg om mig

13 december 2012

Publicerad 2012-12-13 15:18:46 i allmänt,

Har landatpå hotellrummet här i Stockholm och vet inte riktigt vad jagska göra. Måste tillbakatill Hemköp och köpa kvällsmat iallafall.Tråkigt att behöva gå in dit igen, men kanske tar det lite senare ikväll. Ska mysa till det till På Spåret ikväll iallafall,så måste verkligen dit för att köpa något lite gottigare. Är iallafall ett jättefint hotellrum! Kommer trivas bra här.
 
Imorgon drar allvaret igång klockan åtta, så halv sju (direkt när det öppnar) så går jag ner till frukosten för att ha så mycket tid som möjligt på mig att hitta till Sats Stureplan. Haha, lär bli kul. Tror jag ska åka en tunnelbanestation först så att det blir lite kortare väg att gå. Men vi får se hur jag känner imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela