Malin

En blogg om mig

10 december 2012

Publicerad 2012-12-10 20:38:46 i allmänt,

Vet ni? Idag har jag namnsdag. På Nobeldagen och allt, tufft.
 
Har idag jobbat, 9-17, blir samma sak imorgon. Sen får jag va ledig i fem dagar. Varför vet ni nog redan. Har även hunnit med ett nytt BodyAttack pass! dock stack jag iväg en låt för Niklas körde ju förtusiken Jam i rummet brevid, så jag smet in. Dock hade han inte tid så länge så var bara med i fem minuter, haha. Får köra järnet till helgen istället! Då ska jag lära mig alla låtar, hehe. Iallafall två kommer jag lära mig helt perfekt!
 
Nu ska jag äta så jag orkar se på CSI och orka med jobbdagen imorgon. Det blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela