Malin

En blogg om mig

jag går vidare...

Publicerad 2012-08-12 20:11:02 i allmänt,

Säger mamma. Jaha? Ska du dö nu? Tänkte båda. Men så är det ju självklart inte! Hon skulle bara till köket och fixa med något, haha. Men det lät lite fel.
 
Idag har jag jobbat och tränat. Himla skönt att få dansa lite! Känns så jobbigt att det är en hel vecka mellan passet jag älskar mest, BodyJam. En vecka tills nästa gång, sen får jag vänta två veckor. Men då blir det på Super Saturday, och då jääääklar kommer det vara drag och energi. Det kommer jag leva på i flera veckor! Ska försöka ta med mig kameran och ta massa bilder så alla får se  hur mycket folk det är. Tror inte jag kommer fatta det förrän flera dagar efter. Det kommer vara så coolt. Men innan dess ska jag vara en vecka på Cypern, samt se Coldplay live. JÄVLA FRÄNA TVÅ VECKOR DET KOMMER VARA! Tjej i extas, joooooode!
 
Nu ska jag äta något och lugna ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela