Malin

En blogg om mig

Imorgon

Publicerad 2012-08-19 21:09:07 i allmänt,

Åker jag, Jonna och Sofie till CYPERN! Fig Tree Bay är stället vi ska vara på i en veckas tid. Ska bli otroligt skönt att slippa allt vad vardag heter och bara åka dit och må underbart. Har sett att här hemma ska det regna heeeela veckan, på Cypern är det sol varje dag och i snitt 35 grader. Och när jag kommer hem, ja då får jag vara hemma i två dagar sen ska jag iväg igen! Då bär det iväg till Stockholm för att först gå på Coldplay (!!!!) och sedan två dagar senare köra hårt som fasen på Super Saturday, ett Les Mills träningsevent. Ska bli så jäkla kul och jag är taggad till tusen!
 
Nu ska jag nog försöka göra av med min energi på ett sätt eller annat.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela