Malin

En blogg om mig

GLAD

Publicerad 2012-08-09 21:06:16 i allmänt,

Har tränat totalt tre timmar idag, en timmas promenad, en timmas spinning-terräng och 45minuter SH'BAM. Superhärligt var det, dock var det jobbigt på spinningen eftersom pulsklockan inte fungerade, men jag körde på tills mjölksyran kom, då tog jag i lite till. Hahaha, det är väl så man ska göra?
 
Har även sett att jag fått mer timmar på jobbet! Inte bara varannan lördag och söndag, som jag hade fått bett om, utan även två dagar till i veckan i snitt! Så jag är jättenöjd, känns bra att jag får lite mer tid och har lite mer jobb att göra! Då blir det inte så långsamma veckor. Sen att vara ledig varannan lördag söndag är ju också helt underbart!
 
Är så glad idag att jag kommer somna så himla härligt och vara redo för jobb 10-18 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela