Malin

En blogg om mig

BodyJam och temys

Publicerad 2012-08-05 19:05:04 i allmänt,

Har kommit hem efter ett jätteroligt BodyJam-pass, kan verkligen säga att jag tror detta är min favoritrelease någonsin! Har gått sen februari ifjol, och jag kan inte komma ihåg någon bättre release! Brukar säga att jag gillar alla nya, men detta är fantastiskt. Så nu sitter jag här, hög på dansendorfiner och ser på prisutdelningen av seglingen, där den svenska duon tog GULD! Jäklar vad spännande det var, kollade på hela loppet och bet på naglarna, såååå spännande!
 
Sofie kommer runt åtta också, då ska vi ha temys och se på OS, friidrottens kvällspass är på gång. Med både semi och final på 100 meter för herrar. DET kommer vara jäkla spännande om något! Ett ganska öppet lopp, men jag tror ändå Bolt tar det, han är i en jäkla form!
 
Nu, duschen!
 
Silvernaglar, borde fasen haft guldnaglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela