Malin

En blogg om mig

Barbord

Publicerad 2012-08-08 17:19:03 i allmänt,

Är färdig för att gå till Barbord, men när ska jag vara där? Om en timma och en kvart, så jag får väl sitta här och vara hungrig och redo att gå. Trodde det skulle ta längre tid att göra mig i ordning, men jag var jäkla snabb alltså! Hann till och med stå och välja nagellack i fleeeera minuter innan jag kunde bestämma mig.
 
Det blev inget gym idag, så jag laddade ner en träningsapp och körde 20 övningar á 1 minut hemma istället, perfekt! Det var för hela kroppen, så jag fick en genomkörare. Dock hade jag inga hantlar, så det blev lite lättare åt biceps och triceps, men det blir nog bra ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela