Malin

En blogg om mig

9 augusti 2012

Publicerad 2012-08-09 15:19:00 i allmänt,

Idag har jag gjort följande, ätit frukost, ätit knäckebröd, spelat Sims, bakat kletkaka. Tror inte jag gjort något mer faktiskt, sett på OS då, men det gör jag hela tiden ändå. Och appropå kletkakan, den har vi nog tappat bort receptet på, så jag gjorde den på känn, har ju ändå kunnat receptet utantill, så jag hade väl ett hum om vad som skulle va med och hur mycket av allt. Men den blev god iallafall, så måste ha gjort något rätt!
 
Ikväll ska jag träna, först Spinning-terräng och sen SH'BAM, dubbelpass alltså. Men det är en halvtimma mellan, så då hinner jag byta om och äta en banan. Ska bli jäkligt skönt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela