Malin

En blogg om mig

29 augusti 2012

Publicerad 2012-08-29 11:39:42 i allmänt, bilder,

Vet ni vad? Imorgon åker jag till storstaden för att för det första se Coldplay live. Herregud, jag kommer dö. Vilken känsla det kommer vara, att få se ett av sina favoritband uppträda. Vilken känsla. Sen ska jag stanna i Stockholm fram tills på söndag, då får jag åka hem. På lördag ska jag vara med på Super Saturday, ett megastort träningsevent som hålls av Les Mills. Alltså, en heldag med alla träningspass som jag älskar. Kommer ha en go träningsvärk på söndag. Så idag ska jag packa massa grejer igen. Tur att jag har packat undan sen Cypern. En resa som var fantastisk. 35 grader i skuggan, varje dag. Mådde himla bra där.
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela