Malin

En blogg om mig

17 augusti 2012

Publicerad 2012-08-17 19:21:14 i allmänt,

Polis kan jag inte bli på många år heller. Ser 0.05 utan korrigering, på båda ögonen. Man måste se 0.1.... Det var ingen idé att söka, jag mailade och frågade. Så nu måste jag jobba rava av mig och spara ihop massa pengar för att göra en ögonlaseroperation. Kostar allt mellan 18 och 50 tusen, så jag får nog jobba ett tag. Ska prata med dem hos optikern när jag kommer hem från Cypern om vart de tycker att det är bäst och sådär. Hoppas att mitt pris kommer vara i underkant!
 
Har iallafall varit på träning nu, BodyAttack! Jäklar vad det känns att man inte är i samma form som man har varit, för det var jobbigt idag. Sämst att knät krånglade också, men det gör det ju alltid.
 
Nu hoppas jag på att Jonna inte blir så sen, vill ha godis!

Kommentarer

Postat av: Isabel

Publicerad 2012-08-17 20:06:01

Åh fy fan va trist! Hoppas Din syn i alla fall förändrats klart, för annars får du ju inte operera i alla fall, jag kollade nämligen nyligen hur det såg ut för mig...

Svar: Ja, det hoppas jag verkligen! Ska prata med dem på Domus om detta när jag kommer hem. Nej gud vad synd! Så himla typiskt!
Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela