Malin

En blogg om mig

14 augusti 2012

Publicerad 2012-08-14 09:48:05 i allmänt,

Idag ska jag göra flera roliga saker. För det första ska jag fika med mina allra finaste vänner, Matilda, Sofie och Ida! Ska bli så jäkla kul och vi fyra har inte setts tillsammans på hela sommaren, så jag tror vi kommer ha en hel del att prata om! Detta ska jag inte göra förrän tre, så jag har lite tid på mig att bli klar. Efter detta ska jag träna, först SH'BAM och efter det CXWORX, ska också bli jättekul!
 
Såg nu att jag har blåmärken på hela benen. Ser absurt ut, men det är bara lite jobbskador. Ett på smalbenet är fasen 5cm långt, där rev jag mig på en stol. Hur man nu lyckas med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela