Malin

En blogg om mig

skriver, skriver, skriver

Publicerad 2012-04-19 16:28:47 i allmänt,

Det enda jag gjort de senaste tre, fyra dagarna är att skriva rapporter. Först var det en hemtenta om islam, och nu projektarbetesrapporten. Den hade jag kunnat gjort tidigare, men självklart skjuter jag upp allting till sista minuten. Men jag har ärligt talat inte orkat tänka på den, plus att jag haft ganska mycket annat att göra, och då har rapporten hamnat lite bakom. Eftersom det ändå var till 20 april.. Men det är imorgon, och jag är inte klar. Har iallafall börjar med analysen nu. Allt annat är klart. Förutom sammanfattningen då, men den skriver jag sist. Är pågång iallafall. Skriver lite, kikar lite tv, kollar lite Facebook. Så jag varvar lite, så det inte ska bli så långdrygt.

Ikväll är det studentkonsert också, Paul och Adam ska visa vad de går för!


Såhär kul är det just nu


FAIL-bilden! Skulle se hur pappret skulle få plats på ett bra sätt.. "Ovanför är nog bra", nää. Det vare inte

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-04-19 16:39:52

SV: jaa!! Jag visste att någon skulle dö, för att någon sa det till mig, men jag trodde ju inte att HAN skulel dö!! HUr ska Susan överleva? Vad händer med MJ? Får de fast han ockraren. GAAAHHHH! JAG BLIR GALEEEN!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela