Malin

En blogg om mig

full fart

Publicerad 2012-04-14 15:34:57 i allmänt,

Här hemma iallafall! Jag och mamma är ju barnvakter idag åt lilla Felicia! Spännande spännande. Hon är på bra humör iallafall, vilket är tur. Just nu ligger hon på sin lekmatta med både mamma och Nika och leker. Supersöt!

Jag själv sitter och skriver rapport för projektarbetet. Det går väl sådär. Har skrivit lite iallafall. Tycker det är så svårt att veta hur man ska skriva, VAD man ska skriva. Hur vet man vad som är relevant för just mitt projekt? Får skriva det jag själv känner att jag vill skriva och så får det väl bli som det blir. Försöker så gott jag kan. Vill ju ha det så bra som möjligt.

Solat har jag hunnit med också! I det fina vädret öppnade jag fönstret och satte mig i solen och myste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela