Malin

En blogg om mig

Fredag den 13e

Publicerad 2012-04-13 19:26:46 i allmänt,

Skrockfull dag? Nä, dagen idag har varit hur bra som helst (peppar peppar)! Har varit och hämtat Therese och Felicia i Årjäng och sen skrivit lite rapport och sen tränat. Har varit väldigt oeffektiv idag dock, men får ta igen det imorgon och på söndag. Ska köra på som fasen då! Har dock skrivit en hel del om konsertdagen idag, så jag är på god väg.

Nu väntar jag på att de andra ska komma hem så Tes får fixa maten till mig, hehe. Det är någon form av laxlasagne som står på menyn, får se om min kräsna mage orkar med det. Hoppas, för det låter hur smarrigt som helst! Efter det kommer vi nog bara mysa i soffan och spela plump. Som vanligt då när vi ses!


Fräsch efter ett BodyAttack-pass är jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela