Malin

En blogg om mig

flytt ur alla fällor

Publicerad 2012-04-12 14:42:38 i allmänt,

Har snöat in på ett gäng artister. Håkan, Gavin, Maskinen och Beyoncé spelas ut min högtalare just nu. Det är en salig blandning, men en väldigt fin sådan. Ibland kan Coldplays senaste album hoppa in också. Mycket för att jag måste lyssna in mig inför 30 augusti! Lite samma med Maskinen, fast 30 april där då! (Jäklar, det är ju snart!). Sen såg jag igår att Gavin kommer till Karlstad och PIP i sommar. EH, vem ska gå? JO, jag! Måste verkligen gå! Så den biljetten får jag nog köpa snart. Ska höra runt med kompisar om boende först,e ftersom några av mina vänner bor där. Annars får jag väl hitta på ett sätt att pendla på. För jag SKA dit!


Ett urval av artisterna till PIP

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-04-13 12:08:59

SV: jag lovar att ta hand om dig om du blir blind ;D



Jag skriver en uppsats där jag jämför en bok med lite intervjuer jag har gjort, typ hur det är att vara tjej i en liten byyyy :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela