Malin

En blogg om mig

18 april 2012

Publicerad 2012-04-18 21:29:06 i allmänt,

Rapport hit, rapport dit. Ska den aldrig bli som jag vill? Måste göra klart den innan konserten imorgon. Har fram till halv sju då alltså, imorgon. Så jag har lite tid. Dock ska jag försöka göra klart sammanställningen ikväll. Så jag bara har analysen kvar tills imorgon. Annars blir det nog rätt tight för mig att hinna med. Känns någorlunda bra än så länge. Får se hur jag känner mig imorgon.

Just nuj ser jag på Grey's, som alla onsdagar. Efter är det Body of Proof. En kväll med TV alltså. Ska skriva rapport under tiden och äta mat. Det har jag inte hunnit med sen efter träningen, så jag borde göra det snart alltså.

Nä, MAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela