Malin

En blogg om mig

16 april 2012

Publicerad 2012-04-16 10:17:18 i allmänt,

Redo för en ny skolvecka! Det börjar rätt lugnt med endast två ämnen, men tre lektioner. För en timma NkA, sen dubbeltimma NkB. En dag fylld med naturkunskap alltså! Hoppas på att dagen går fort så att jag får komma hem igen. Har en liten trave med läxor som gärna vill bli gjorda. Har hunnit med lite nu på morgonen, och det är en hel timma tills jag börjar så jag hinner lite mer nu! Det är först och främst Islamhemprovet som måste göras, för det ska lämnas in senast imorgon. Annars är det projektarbete och piano som gäller!

Så det är min dag, skola och läxor. Kommer inte hinna med så mycket annat, men jag har fullt upp så det räcker!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-04-16 17:11:58

Tack smulan min! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela