Malin

En blogg om mig

träning, gotteri och wordfeud

Publicerad 2011-09-23 19:39:36 i allmänt,

Träningen var hur bra som helst! Tog ut mig, dock missade både instruktören och jag några grejer. Men det gick bra ändå, haha. Kändes riktigt bra iallafall. Börjar gilla Step mer och mer och känner att jag kommer gå på det så ofta jag kan. Typ varje gång i veckan som det är!

Nu ska jag äta godis och andra onyttigheter och spela Wordfeud och titta på Idol. JUSTE! Fick mina andra skor idag. Dock var de inte grå (som jag egentligen beställde) utan bruna blev det. Men de var snygga, så jag tog dem ändå. Lite stora i högerfoten, men vänsterfoten satt perfekt, därför går det inte att byta storlek. They are a keeper! Ska kolla på en skoaffär om man kan lägga i något i hälen så att de blir lite mindre. Men de är galet snygga. Älskar dem redan! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela