Malin

En blogg om mig

träna, träna, träna!

Publicerad 2011-09-07 21:00:29 i allmänt,

Idag har jag, sammanlagt, varit och tränat i fyra och en halv timma! Tre och en halv timmas promenad, och sen en timmas BodyJam. Det kändes verkligen i benen att man hade gått, men jag körde hårt som bara den ändå! Älskar verkligen Jam så jag kan inte ta det lugnt på ett sånt pass. Känner glädjen spridas i hela kroppen när vi kör alla steg. Hade jag kunnat vara instruktör i något så skulle det vara i Jam. Lätt som en plätt.

Nu spelar jag Alfapet mot mina vänner, via telefonen. Vi är som besatta! Det är riktigt roligt.

Imorgon har jag en date med Sofie, klockan tjugo i åtta på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela