Malin

En blogg om mig

Till den digitala världen!

Publicerad 2011-09-06 17:02:17 i allmänt,


För det första, mitt hår ville inte vara med mig över huvud taget idag, därför gick jag och drog i det och försökte göra något vettigt av det. Bättre blev det inte av att det blåste. Men jaja, nu åker det snart upp i en tofs!

För det andra, har nu fört över h-e-l-a (den är just nu på fyra A4-sidor) loggboken till den digitala som vi lärde oss av Morgan idag. Så nu är hela mitt projektarbete även digitalt. Lite coolt, men usch vad jobbigt det var. Plus att jag kortade ner allt för att det inte skulle bli så himla långa inlägg hela tiden. Men såklart blev det jättelångt. tycker synd om min handledare (som jag inte fått än) som ska läsa igenom den. Den är ändå från vecka 33, eller om det var 34, äsch det är inte relevant. Det som däremot är det är att det är galet många inlägg. Men inte mitt problem att jag började innan jag fått handledare och innan jag kune med den digitala loggboken.

Det var allt jag ville berätta för er. Nu måste jag äta något, annars kommer jag d-ö på Attacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela