Malin

En blogg om mig

sömnsömnsömnsömnsömn

Publicerad 2011-09-05 16:46:56 i allmänt,

Har sovit, i över en timma sammanlagt. Men jag tog det i två omgångar eftersom jag fortfarande inte kände mig utvilad efter fyrtio minuter så jag tog en halvtimma till! Otroligt skönt och det behövdes verkligen. Har käns mig som en zombie på skolan (dock var jag bara där i tre timmar). När mamma kom hem från affären hade hon med sig choklad som vi delade på. Det roligaste var att jag förstod att hon hade köpt någonting gott för det tog sån lång tid innan hon blev klar med alla varor! Haha, jag har nog någon sorts extremt bra näsa för allt gott.

Nu ska jag ladda upp med choklad och ladda upp mentalt för att trötta ut migsjälv på ett Step-pass, ska ta ut mig som aldrig förr. Kommer bli helt awesome!


Jag önskar innerligt att jag kunde ta en bild så ni får se hur mitt ansikte ser ut efter soffkudden!

Kommentarer

Postat av: Isabel

Publicerad 2011-09-05 22:53:11

SV: Det lät som en bra ide! Akustiskt och nära helt enkelt? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela