Malin

En blogg om mig

Solig dag

Publicerad 2011-09-08 16:04:27 i allmänt,

Det molniga vädret övergick till att vara soligt istället. Det gillas skarpt då jag ska på friidrotten sen och vi ska kasta. Kommer dock vara slött i gräset, men får se om jag har några stövlar hemma! Haha. Nästa vecka måste jag nog på friidrotten på onsdag. Det passar liksom bättre på något sätt.

Idag på ScMu'n var vi på stan och hörde runt angående spronsring till vår show som vi ska göra. Kommer bli spännande och vi har många bra idéer! Älskar att stå på scenen med min klass, helt awesomet kul!

Nu väntar jag på mat, måste göra GeMu-läxan också. Tror jag ska ta tag i den nu! Vi hörs kanske senare.

Och btw, imorgon ska jag på Ale Möller band ute på Ingesund, AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela