Malin

En blogg om mig

random är fint!

Publicerad 2011-09-20 20:00:50 i allmänt,

Vet att ni gillar bilder, därför får ni en hel bildbomb såhär på kvällskvisten innan Idol!


Efter festet ute i Mötterud sov jag hos Edith, vi åt nattamat sisådär klockan fyra, cola och rostmackor!


Sofie käkade sallad i en av pauserna i den sexhundrafemtioelva timmar långa teatern!


Jag har funderat, och kommit fram till detta. Jag ska gifta mig med spegeln i hissen, den tycker alltid att man är så snygg!


Världens sötaste, och busigaste!


Detta är en av de snyggaste bilder som finns. Posekort inne på Sofies toalett är underbara, speciellt när de är uppifrån och jag ser ut att vara miniminiminiminiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela