Malin

En blogg om mig

no last call

Publicerad 2011-09-21 18:16:05 i allmänt,

Ska snart gå iväg för att göra dagens pass, nämligen Jam.Läntar så ofantligt till nästa vecka och nya releasen. Dock har jag gillat denna väldigt mycket, så det krävs en jäkla bra release för att slå denna!

Men i brist på annat (egentligen hade jag kunnat öva läxor, men jag gör det efter träningen) så har jag tagit massvis med egopics med camen. Därför ska ni få ta del av några. Idag och några dagar framöver (om jag inte har något annat kul att visa er)







Tre stycken idag. Kan det bli bättre än med egopics?

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-09-22 10:18:31

nej, det var ju samma (och enda) affärsbesöket som jag berättade om tidigare igår! Jag var på ICA förut också men såg honom inte då! :((((((

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela