Malin

En blogg om mig

min nya kärlek

Publicerad 2011-09-10 13:24:40 i allmänt,


Här är han (jag har bestämt att det är en man vid namn Roger), min nya kärlek. 320GB i minne har han, så han kan lära sig massvis med saker för han är så smart. Just nu sparar han mina bilder som jag hunnit fått in på datorn, vilket är väldigt snällt då jag ska föra över ALLA bilder jag har till honom. För han kommer aldrig tappa bort dem. Roger är snäll och kostade mig inte mer är 400kr, vilket är billigt. Jag köpte även hans kärlek. Han kommer följa med mig hem till pappa och spara massvis med bilder därifrån också. Nu ska han få bekanta sig med mina USB-minnen.

Vi kommer nog få ett fint liv tillsammans, jag och Roger.

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2011-09-10 16:05:10

haha, du är störd

Postat av: jonna

Publicerad 2011-09-11 11:38:52

mm. mycket seriöst förstår jag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela