Malin

En blogg om mig

Mârten

Publicerad 2011-09-17 17:01:04 i allmänt,

Är hemma nu, eller har varit det i en halvtimma. Huvudvärker har kommit tillbaka, men jag deppar inte ihop för det! För snart kommer mina finaste flickor hit och har lite myskväll! Bättre kan det inte bli! WIHO

På mârten köpte jag iallafall strumpor, godis och en plånbok. Det var ungefär det jag hade räknat med. Så nu har jag strumpor så det räcker och blir över iallafall! Ska kolla alla nu och se vilka det är hål i så jag får byta ut. Ska bli gött.

Nu ska jag nog dricka vatten och invänta flickorna. Vet inte exakt när de kommer, men efter fem har jag sagt att det bara är att dyka upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela