Malin

En blogg om mig

må-bra-dag?

Publicerad 2011-09-05 14:16:43 i allmänt,

Förutom att det regnar så är dagen relativt bra. Har hunnit med att jobba med projektarbetet, har börjat sätta upp deadlines för olika delar i projektet. Jag känner att det börjar komma igång. Nu vill jag bara ha en handledare som kan lära mig allt jag behöver. Tror att jag ska försöka kika på några av låtarna på gitarren redan idag. Så jag blir lite mer förberedd. Kommer vara spännande att spela på ett instrument som jag inte hållt i min hand på drygt ett år. Undrar hur stämd den är nu egentligen. Haha.

Sen har jag hunnit med att läsa och spela Sims. Tror jag ska ta mig i kragen och laga mat nu också. Känner att jag vill äta en stund innan träningen iallafall (som iofs inte är förrän halv sju) men äter jag nu så hinner mat-maten smälta iallafall. Får ta en frukt lite tätare inpå.

En grej till jag hunnit med, tagit massa kort med webcamen, så ni ska få se några nu (okej, jag tog typ fyra eller fem bilder! hahaha, resten av tiden satt jag bara och gjorde grimaser framför kameran)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela