Malin

En blogg om mig

jobb, godis och Gavin DeGraw

Publicerad 2011-09-03 19:13:36 i allmänt,

Jobbet gick så himla fort! Så det var riktigt skönt. Fick även veta att jag får fortsatta helgsjobb. Så nu har jag två lördagar att se fram emot. Dock kan jag inte den första som är på lördag, men jag får ringa dit imorgon och höra om jag kan byta med någon annan till en annan dag. Det brukar inte vara så svårt, speciellt inte när det inte är någon speciell helg.

Så nu har jag hamnat hemma. tänkte ju åka till pappa, men jag glömde ju alla grejer. Så det blev inget av det. Får ta det en annan dag istället. Äter godis och lyssnar på en fin man, nämligen Gavin. Ofantligt bra är han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela