Malin

En blogg om mig

huvudvärk

Publicerad 2011-09-25 21:19:21 i allmänt,

En bitande huvudvärk har infunnit sig i mitt huvud sen förra helgen. Inte okej säger jag. Jobbigt. Men jag får klara mig ändå. Den försvinner väl någongång, förhoppningsvis!

Och en sak till, sista Jam-passet nummer 58 är nu avklarat! Känns jobbigt, men på onsdag är det nytt igen.

Och en sak till, idag har jag haft mittbena hela dagen, har kännts väldigt spännande och extremt konstigt. Varför? undrar ni, jo. Mitt hår ville inte vara i någon sidbena, då körde jag på mitten. Så båda sidorna fick lite var. Sådeså


Ungefär såhär har det sett ut

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-09-25 22:58:57

fint hår med fall! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela