Malin

En blogg om mig

huvudvärk deluxe

Publicerad 2011-09-16 21:41:24 i allmänt,

Har haft en sån jobbig huvudvärk hela dagen. Det firade jag med att sova en timma mellan fem och sex. Mamma var så söt och ville inte väcka mig eftersom jag hade så ont i huvudet (vi skulle iväg en sväng, därför väntade hon på att jag skulle vakna), så snäll är hon! Huvudvärken försvann men kom tillbaka senare. Så nu har jag tagit en tablett innan jag ska sova. Så jag kanske får somna iallafall.

Imorgon ska jag upp tidigt eftersom det är Årjängsmârten. Då ska vi till Tes och Alen efterråt och spela plump, skräll? Haha. På kvällen kommer fina flickor hit och så ska vi ha mys! UNDERBART!


Såhär ser man ut efter en dag med huvudvärk pålus en timmas sömn. Känner mig rätt fräsch ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela