Malin

En blogg om mig

helt totalt slut

Publicerad 2011-09-15 19:18:52 i allmänt,

En och en halv timmas träning tog kål på mig idag. Känner värken i biecepsen och låren! Men det är så det ger resultat, som alla underbara instruktörer brukar säga. Det ska brännas, det är då det tar. Får se hur jag kommer gå imorgon... Hahaha

Imorgon har vi även spexkort, kommer bli galet roligt. Ska försöka ta lite "backstage"-bilder på min kära klass. Dock vill jag inte lägga upp några, blir roligare när alla kort kommer i sin helhet! Den egna bilden kommer bli hur ful som helst, även ska jag tvinga mamma att köpa en bild (okej, jag kan köpa den) så hon får byta bort mitt skolkort från sexan..... Så ofantligt ful på de bilden, så ni anar inte!

Nu ska jag slappa framför både tv'n och the Sims. Måste se hur mina familjer mår! Hahahah, är man beroende så är man

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela