Malin

En blogg om mig

dog days are over

Publicerad 2011-09-09 16:14:03 i allmänt,

Sol idag också? Tror minsann att sommaren fortfarande lever kvar!

Det blir nog inge Ale Möller för mig idag. För biljetterna var typ slut och jag vill inte se det så mycket så att jag kan åka dit och kolla om det finns biljetter på plats och sen så visar det sig att det inte gör det. Känns inte så party!

Skolan idag var bara galet seg, och jäkligt tråkig. En halvtimmas lunch är heller inget att hurra för. Blir så grinig när man inte får äta långsamt och sådär utan ska känna sig stressad. Ingen hit. Verkligen inte när man har lektioner direkt på varandra efterråt så man inte ens hinner vila. Sämst fredagsschema. Hatar fredagar från och med nu, så värdelösa dagar.

Det enda positiva med dagen är att jag ska äta tonfisksallad. Ska bli gott. Sen ska jag fanimejen åka och köpa godis och deppa i soffan med en bok. SÅDESÅ

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-09-09 16:44:55

Eller så kommer du till Torsby och rockar loss på Marten! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela