Malin

En blogg om mig

Dagens schema

Publicerad 2011-09-19 08:00:00 i Dagens schema,

Måndag, ännu en ny skolvecka ligger framför mina fötter. Hoppas veckan går snabbt. Hoppas alla veckor framöver tills allt roligt som student innebär börjar! Okej, min dag nudå

  • Dubbeltimma ScMu
  • Svenska
  • Hem = 11.10
  • Mäta mig, kolla upp andra grejer = beställa balklänning!!!
  • Step + CX (yes!)
  • Vila, sova, äta, vila, duscha, sova

Typ sådär. Höjdpunkten kommer vara när jag klickat i allt och har ett "din beställning är nu gjort". Typ, fast det kommer stå på engelska eftersom den kommer skickas från England eller USA, jag minns inte riktigt. Så får verkligen hoppas på att den blir galet bra. Dock är jag osäker på färg, för man ser bilderna på färgerna så kasst, får hoppas att färgen blir bra också bara! Velar mellan två färger, så imorgon ska jag kolla extra noga på båda för att avgöra vilken jag helst vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela