Malin

En blogg om mig

Dagen schema

Publicerad 2011-09-06 08:00:00 i Dagens schema,

Tänkte ta upp detta lite igen. Kanske inte varje dag. Kanske inte ens en gång i veckan, jo, kanske det. Men någon gång ibland sådär. När jag känner för det. Och just idag kände jag för det. Punkt slut.

  • Matte C
  • Håltimma (känns lagom ovärd)
  • Kör, ish för låtarna vi har just nu
  • Lunch
  • Projektarbete - SUPERBRA!
  • Ensemble (tänk er franskt uttal, för det gjorde jag)
  • GeMu med Åke, världen bästa Åke
  • Hem, sen vidare och prova 80-tals kläder hos mammas kompis
  • Träna världens bästa BodyAttack-pass!
  • Hem, äta, sova, slappa, läsa, äta mera, sova osvosv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela