Malin

En blogg om mig

Dag 12 – I min handväska

Publicerad 2011-09-26 18:30:00 i 30 dagar,

Kan inte påstå att jag har mycket i min handväska eftersom jag aldrig har samma väska varje dag. Detta beror alltså helt på ifall jag har ämnen som böckerna finns hemma till, då måste jag ha en stor väska för att få plats med allt. Har jag inga lektioner som kräver böcker så klarar jag mig med en liten väska. Men ni ska få se det som alltid finns i väskan, oavsett storleken på den.

Här ser ni, inget roligt här inte. Nycklar, penna, stift, sudd, lypsyl, plånbok, kalender, telefon och kameran (men den tar jag ju kortet med!) Detta traskar jag runt med varje dag, ibland lite fler saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela