Malin

En blogg om mig

CXWORX

Publicerad 2011-09-14 20:46:27 i allmänt,

TRÄNINGSVÄRKEN IMORGON KOMMER VARA ETT FAKTUM!

Jises var jobbigt det var. Spände bandet så hårt att jag knappt kunde röra benet fram och tillbaka. Haha, men ska man jobba hårt, då ska man fan jobba hårt! Och det var precis det jag gjorde. Imorgon ska jag köra ÄNNU hårdare med ett Attackpass och sen ett CXWORX-pass direkt efter. Det kommer bli kämpigt, men jag ska hålla ut. Ska ta till mig alla "knepen" de visade förut, så att handleden inte tar så mycket stryk som den gjorde idag. Men det var kul att testa på, imorgon sitter väl rörelserna bättre också!

Nu ska jag äta, massor. Sen ska jag bara slappa i soffan, inte göra något mer. Orkar inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela