Malin

En blogg om mig

Bokus!

Publicerad 2011-09-06 21:48:25 i allmänt,

Jag kommer ha typ sex böcker hemma som inte jag har läst, efter att mina tre (två sitter "ihop") kommer hem. Beställde idag, från bokus, så slipper man frakten. Det gillas extremt! Så nu är två på engelska och en på svenska på väg hem till mig. Fortsättningen av Vampire Diaries, alltså nummer tre och fyra. För jag har snart läst ut ettan och tvåan, eller tvåan blir det väl, så kände att jag vill ha fortsättningen direkt. Eftersom jag äääääälskar att läsa och jag diggar serien. Dessutom är den på engelska, så hjärnan får jobba hårdare, vilket jag gillar.

Den svenska boken kostade mig 19kr och handlar om en pappa vars dotter blir galen. Det är såna böcker jag brukar läsa oftast faktiskt. Längtar som bara den tills de kommer hit! Gött att jag får hämta ut dem själv också! De kommer om 5-8 arbetsdagar, så jag borde få dem i slutet av nästa vecka!

Nu ska jag sova, eller läsa lite. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela