Malin

En blogg om mig

BodyAttack

Publicerad 2011-09-13 21:46:38 i allmänt,

Gudars vad jag blev sliten och trött! Ingen bra kombo att äta en timma innan och sen köra en timmas högintensiv träning. Rekomenderar det INTE. Men jag körde på så hårt jag orkade. Imorgon på CXWORX ska det inte finnas en enda ursäkt, mer än att jag inte kommer fatta rörelserna eftersom det är första gången. Haha. På torsdagen Attack ska det inte finnas ETT enda "fel". Då ska jag köra allt, alla rörelser, alla armhävningar, alla sit-ups. För tänk, det har jag bestämt.

Ingen hit att efteråt, här hemma, gå runt i mina nya monsterklackar. Vaden värker rätt skönt efter dem nu. Haha. Måste gå in dem!

Nu ska jag nog läsa lite innan jag hoppar i sängen och sover ut till morgonen! sovmorgon till halv nio iallafall är inte fel! WIHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela