Malin

En blogg om mig

amollpentaskala

Publicerad 2011-09-28 15:26:56 i allmänt,

Är hemma efter min enda lektion idag. Dock satt jag kvar i över en timma för att prata med trevligt folk. Har skrattat mycket och fått kramp i magen, det är fint det!

Något som inte är lika kul är att ryggen gör ont. Och idag har jag inte ens tränat eller någonting. Tror det kan bero på att jag fick stå en timma under gemensam. Kan vara därför. Får hoppas att min medlemstränare på HK hör av sig och kan hjälpa mig, skulle bli så himla glad! Kul att ha problem med ryggen när man är 18år. Känns bra inför framtiden..

Ska äta mat snart och sen ska jag åka till friidrotten för att se om det kommer något barn som vill träna. Får hoppas på att det inte gör det, hahah! Ikväll blir det JAAAAAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela