Malin

En blogg om mig

ajajaaaaj!

Publicerad 2011-09-27 19:51:51 i allmänt,

Fasen vad BodyAttacken köttar mina ben till köttfärs! Fyfasen. Men det är så himla skönt efterråt, bara det att jag knappt kan gå och ser ut som en gorilla eftersom jag knappt kan räta på benen. Aja, det är smällar man får ta när man ska göra det man verkligen älskar. Så som jag sagt många gånger förr, det är detta jag lever för!

Nu ska jag duscha och äta innan jag ska öva mer på samhällskunskapen. Det var skönt att inte behöva tänka på läxor och skolan i en timma utan bara kötta Attack!

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-09-27 22:45:20

Hahaha! ja, jag tycker att vi kan ha den här :D (men jag är rädd för vad dumma människor skulle göra mot den!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela