Malin

En blogg om mig

Adele, BodyStep och Godis

Publicerad 2011-09-02 19:20:14 i allmänt,

Okej, nu kommer nog ett megalångt inlägg. Men det gillar vi ändå.

För som jag skrev förut så har våran dator pajat. Inte hårddisken, utan moderkortet. Så det går fortfarande att rädda alla bilder, vilket jag ska göra när min externa hårddisk har kommit. Anders skulle höra av sig när den fanns på Expert. Och nu har jag precis köpt mig en egen dator, så nu har jag internet igen, vilket är en fröjd. För alla. Haha. Men det är riktigt skönt och något jag kommer ha användning av senare i livet också.

Har tränat, BodyStep, ett av mitt nya favoritpass faktiskt. Är så skönt för det är inte svårt alls och det innebär att man kan ta ut sig ÄNNU mer. Dock var jag så himla opepp idag att jag inte tog ut mig alls. Men jaja, får ta ut mig ännu mer på söndag under Jamen.

Så nu sitter jag här, med godispåsen framför mig och lyssnar på Adele, riktigt bra tjej!

Imorgon är det jobb, 11-18. Sen blir det kanske en sväng till pappa! Ha en fin fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela