Malin

En blogg om mig

6 september 2011

Publicerad 2011-09-06 16:28:46 i allmänt,

Halloj!

Idag har dagen gått relativt snabbt. Matten gick väldigt långsamt dock, räknade superfort och blev klar superfort och hade allmänt tråkigt. Sen hade vi håltimma och sen kör. Kören var riktigt rolig faktiskt. Jag, Hanna och Thea skrattade mest, superroligt! Sen sjöng vi en väldigt fin låt också. Sen pratade vi om den digatala loggboken, kommer vara väldigt bra, dock kommer mina inlägg bli så galet långa så det kommer nästan vara jobbigare att ha den så än att skriva i ett block, som jag redan gjort massvis med gånger. Men det är bra för mig att få prata massa om saker som handlar om projektet, för det är då jag bli ännu mer sugen på att köra igång! Sen ensemblen var bara allmänt flummig, och vi har sagt att flummigt är ett positivt ord. Sen var det GeMu som var trevlig.

Det var min skoldag, sen gick jag och mamma till Maria och provade 80-tals kläder. Hittade en klänning som jag ska ta med och får höra vad de tror om den. Sen har jag två par skor också! Kommer bli så kul i helgen.

Så nu ska jag äta något innan Attacken ikväll, götttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela