Malin

En blogg om mig

4 september 2011

Publicerad 2011-09-04 09:05:38 i allmänt,

Godmorgon!

Idag ska jag slappa, slappa, slappa, träna, slappa. Det kommer bli en fin dag med andra ord. Träningen är Jam och jag är supertaggad! Hoppas att Cina är frisk så att vi kan köra Afrocarrebeanstreetparty-passet, det är så himla roligt. ska ta ut mig som bara den. Köra hårt som fasen!

Annars idag har jag några deadliner på mitt projektarbete som jag ska sätta mig med. Måste bli klar med några saker tills idag. Sen ska jag ringa jobbet och säga att jag inte kan på lördag. Det är allt vettigt jag ska göra idag.

Nu ska jag spela sims.

Kommentarer

Postat av: isabel

Publicerad 2011-09-05 21:34:02

Vad blir det för projektarbete? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela