Malin

En blogg om mig

30 september 2011

Publicerad 2011-09-30 09:40:05 i allmänt,

Godmorgon!

Idag har ju jag tänkt mig ut och springa eftersom jag var så arg över att inet kunna träna igår (har jag gått och blivit träningsnarkoman eller?) men det verkar som att det inte blir något av det. Varför ska jag aldrig kunna hålla ett sånt löfte? Delvis för att det är så himla tråkigt att springa själv, men ändå vill jag inte springa med någon för jag vill kunna ha mitt egna tempo, ändå vill jag ha någon där som pushar mig till att orka mer! Måste hitta en frivillig springpartner! Haha

Annars idag ska jag laga middag med mina finaste flickor! Kommer bli himla roligt. Sen ska jag även hämta Jonna på tåget!!!!!!!! WIIIIIIIE! Har inte träffat henne sen hon åkte ner till Skara igen i AUGUSTI! Ska bli g-a-l-e-t roligt att hon kommer hem!

Är nog på liiite bättre humör idag än vad jag var igår. Det bästa var att min förre tränare verkligen såg och hörde att jag var arg. Kan hända att jag visat de känslorna någongång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela