Malin

En blogg om mig

29 september 2011

Publicerad 2011-09-29 07:17:51 i allmänt,

Godmorgon (så som de säger på nyheterna)

Sista skoldagen innan helg, jag vet på en torsdag! Vi är nämligen lediga imorgon! Då ska dagen spenderas med ina fina flickor, vi ska äta god mat och mysa. Kul!

Skolan idag då, ska börja med prov. Det får vi se hur det går med, igår kunde jag alla anteckningar iallafall, så jag hoppas på att det går bra! Sen ska jag ha sånglektion, det blir spännande. Sen på eftermiddagen har jag ingen aning m vad vi har! Vet att vi har ScMu de två sista timmarna, men innan det kan vi ha precis vad som helst, haha!

Nu måste jag sticka, annars hinner jag inte till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela