Malin

En blogg om mig

28 september 2011

Publicerad 2011-09-28 09:50:25 i allmänt,


Morrn! Idag börjar jag 12.20, vilket är jätteskönt eftersom jag verkligen fick sova ut imorse. Drygt tio timmar har jag sovit inatt, och det märktes när jag vaknade. Var så himla utvilad och kände att jag faktiskt orkade gå upp när jag skulle! Så nu har jag väldiga krafter till min enda lektion idag, Gemensam sång. Efter det ska jag plugga, plugga, plugga, äta, träna (JAM 58!!!!!!!!!!!!) och sen plugga lite till. Självklart kommer en recension av nya Jampasset när jag kommer hem. Vänta ni bara!

Nu ska jag äta klart, sen hoppa in i duschen!

Kommentarer

Postat av: Isabel

Publicerad 2011-09-28 10:43:18

Men Andriod är väl alltid lite senare med apparna är iPhone? Hur som helst så borde du inte förvänta dig för mycket, eftersom den inte funkar..inte för mig i alla fall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela