Malin

En blogg om mig

26 september 2011

Publicerad 2011-09-26 07:09:14 i allmänt,

Godmorgon!

Magen skriker efter mat, så ska väl äta något rätt snart. Kul att jag skrev någon först... Haha, det hade varit något det!

Idag blir det en riktigt kort dag i skolan. Dubbeltimma ScMu först, då ska vi repa på två stora låtar där alla i klassen kommer vara inblandade. Sen ska vi ha svenska, men eftersom vi gjorde klart arbetet i fredags så har vi inget att göra. Men vi ska gå upp till skolan och fråga om vi kan gå. Om vi får det så slutar jag då, vid tio.

Annars idag ska jag träna Step och CX, säger bara y-ä! Kommer bli feting kul och ska ta ut mig så jag får träningsvärk imorgon. Men då krävs det verkligen att jag tar i, då jag väldigt sällan får  träningsvärk. Äsch, det klarar jag!

Nej, nu måste jag äta innan magen strejkar! (Får bråttom också, ingen skräll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela