Malin

En blogg om mig

25 september 2011

Publicerad 2011-09-25 09:45:32 i allmänt,

Hej!

Igår blev det inte mycket skrivande. Skyller det på mina vänner. Haha. Nejdå, men efter jobbet åkte vi hem, jag, Matilda och Sofie. Släppte av Matilda hemma hos henne sen åkte vi andra hem till mig (nu lät det som att vi var jättemånga) Sen kom Edith och vi åt tacos med mamma och Bengt. Sen gick vi och lyssnade på David på Olssons brygga, superbra! Sen gick jag hem och somnade direkt.

Idag ska jag bara gå och ladda upp inför Jamen. Sista med AfroCarrebeanStreetParty! SORGLIGT! Hoppas på ett superduperbra pass till onsdagen då det är ny release.


Bilden från igår, jag, Sofie, Edith, mamma och Bengt "Tacomannen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela